اخبار روزفناوری

طبق گزارش ها، بازی LEGO Horizon Adventures در 14 نوامبر عرضه می شود

طبق گزارش ها، بازی LEGO Horizon Adventures در 14 نوامبر عرضه می شود

تاریخ انتشار LEGO Horizon Adventures توسط خود سونی از طریق بلاگ پلی استیشن فاش شد. کاربر Reddit foreveryoung1108 اولین کسی بود که به اشتراک گذاشت اسکرین شات از اطلاعیه این بازی در تاریخ 14 نوامبر برای پلی استیشن 5، رایانه شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود.

LEGO Horizon Adventures در اصل در تابستان گیم فست 2024 پس از چندین شایعه معرفی شد. این بازی توسط Guerrilla Games خالق فرنچایز Horizon و استودیو Gobo توسعه دهنده بریتانیایی ساخته شده است که قبلاً به ساخت بازی هایی مانند F1 2012، Disney Infinity: Toy Box 2.0، Disney Infinity: 3.0، For Honor، Forza Street، Hyper Scape، هاگوارتز کمک کرده است. Legacy و Synced.

داستان بازی رویدادهایی را که برای اولین بار در Horizon Zero Dawn روایت شد، بازخوانی می‌کند، البته در یک خوش‌قلب و خانواده‌پسند، با توجه به مخاطبان هدف متفاوت. به این ترتیب، خط داستانی آخرالزمانی کم‌اهمیت می‌شود و در عوض بر پیام‌های محیطی و ارتباط آلوی با خانواده و دوستانش تمرکز می‌کند. هدف این استودیو این بود که این فرنچایز را برای تازه واردان جوان در دسترس قرار دهد و هم طنز بی‌نظیری که معمولاً در بازی‌های لگو یافت می‌شود و هم کمدی خودارجاعی موجود در فیلم‌های لگو را ارائه می‌کرد. طبق گزارشات، فیلم Lego از تصاویر و انیمیشن الهام گرفته است.

LEGO Horizon Adventures بازی مشارکتی را هم به صورت محلی از طریق صفحه تقسیم شده و هم به صورت آنلاین ارائه می دهد. با این حال، هیچ بازی متقاطع بین پلتفرم ها وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، غیبت ایکس باکس کمی یک معمایی، اگرچه ساده ترین توضیح این است که سونی به سادگی نمی خواهد حتی یک فرنچایز Horizon را به رقیب اصلی خود بیاورد. کنسول.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا